Andris dzīvo Cēsīs.

Andris vairs nestrādā, jo viņam ir 60 gadi. Darba devējs domāja, ka viņš ir pārāk vecs.

Tomēr Andris domā, ka vecums nav šķērslis.

Viņš saka, ka dzīve turpinās.

Andris ir daudz pieredzējis un sasniedzis, un viņš negrib apstāties.

Andris atzīst, ka kad cilvēks kļūst vecāks, viņš vairs nav tik stiprs, bet viņam joprojām ir daudz zināšanu un pieredzes.

Kad bija jauns, Andris domāja, kāpēc pensionāri vēl turpina strādāt?

Viņiem vajadzētu dot savu darba vietu jauniešiem.

Tagad, kad viņš ir tuvu pensijas vecumam, viņš domā citādi.

Viņš domā par Latvijas cilvēkiem.

Viņš grib, lai cilvēki labāk saprastu viens otru un sadarbotos.

Andris Tērauds

Attēlā redzams Andris.

Viņš stāv durvīs, tur kreiso roku uz labās rokas apakšdelma.

Uz grīdas ir uzraksts "Nolaid slieksni".

Andris ir vidēja auguma, ar īsiem tumšiem matiem, ģērbies baltā džemperī un tumšās biksēs.

Aiz viņa ir silta gaisma.

Attēla kreisajā pusē ir kampaņas sauklis: "Vecums nav slieksnis, tavi aizspriedumi gan."

Blakus Andrim rakstīts: "Andris, 60. Mehāniķis ar pieredzi, bezdarbnieks."

Kampaņas varonis Andris. Apraksts zemāk tekstā.
Kampaņas varonis Andris. Apraksts zemāk tekstā.
Kampaņas varonis Andris. Apraksts zemāk tekstā.
Kampaņas varonis Andris. Apraksts zemāk tekstā.

Kur ziņot, ja esi piedzīvojis vai novērojis diskrimināciju?

Bezmaksas atbalsta tālrunis, ja esi saskāries ar pāridarījumu: 116006

Tiesībsarga birojs – tālrunis: 67686768 vai 25576154, e-pasts: tiesibsargs@tiesibsargs.lv

Valsts darba inspekcija – tālrunis: 67186522, e-pasts: vdi@vdi.gov.lv

Krīžu un konsultāciju centrs “Skalbes” – tālrunis: 116123, e-pasts: skalbes@skalbes.lv

Valsts policija – tālrunis: 112, e-pasts: pasts@vp.gov.lv

© 2026 publicētā satura visas tiesības aizsargātas.

ESF+ logo un NAP2027 logo un Labklājības ministrijas logo
ESF+ logo un NAP2027 logo un Labklājības ministrijas logo

Kampaņu “Nolaid slieksni” īsteno Labklājības ministrija ESF+ projekta Nr. 4.3.4.3./1/24/I/001 “Izvērtējumi pierādījumos balstītas sociālās politikas pilnveidei” ietvaros.