Elvis Kurpnieks ir jauns vīrietis no Lielvārdes, kurš iedvesmo citus ar savu spēku un pozitīvo attieksmi.

Viņš pierāda, ka var pieņemt pārmaiņas, nezaudēt cerību un atrast dzīves jēgu pat pēc grūtībām.

Elvis piedalās kampaņā "Nolaid slieksni", lai izaicinātu sevi un dalītos savā stāstā.

2018. gada 26. jūnijā Elvis piedzīvoja negadījumu, kas mainīja viņa dzīvi.

Viņš lēca bērnu baseinā un salauza kakla skriemeļus, bojājot muguras smadzenes.

Elvis tagad pārvietojas ratiņkrēslā.

Atveseļošanās bija ilga un grūta, bet viņam palīdzēja ģimene un draugi.

Elvis tic, ka var dzīvot pilnvērtīgi, un cenšas iedvesmot citus sociālajos medijos.

Elvis Kurpnieks

Attēlā redzams Elvis, kurš sēž ratiņkrēslā durvju ailē.

Uz grīdas ir uzraksts "Nolaid slieksni".

Elvis ir ģērbies zaļā sporta tērpā, aiz viņa ir silts gaismas fons.

Attēlā ir teksts: "Invaliditāte nav slieksnis, tavi aizspriedumi gan."

Elvis ir 27 gadus vecs, strādā kā ceļojumu aģents un veido video saturu.

Kampaņas varonis Elvis. Apraksts tekstā.
Kampaņas varonis Elvis. Apraksts tekstā.
Kampaņas varonis Elvis. Apraksts tekstā.
Kampaņas varonis Elvis. Apraksts tekstā.

Kur ziņot, ja esi piedzīvojis vai novērojis diskrimināciju?

Bezmaksas atbalsta tālrunis, ja esi saskāries ar pāridarījumu: 116006

Tiesībsarga birojs – tālrunis: 67686768 vai 25576154, e-pasts: tiesibsargs@tiesibsargs.lv

Valsts darba inspekcija – tālrunis: 67186522, e-pasts: vdi@vdi.gov.lv

Krīžu un konsultāciju centrs “Skalbes” – tālrunis: 116123, e-pasts: skalbes@skalbes.lv

Valsts policija – tālrunis: 112, e-pasts: pasts@vp.gov.lv

© 2026 publicētā satura visas tiesības aizsargātas.

ESF+ logo un NAP2027 logo un Labklājības ministrijas logo
ESF+ logo un NAP2027 logo un Labklājības ministrijas logo

Kampaņu “Nolaid slieksni” īsteno Labklājības ministrija ESF+ projekta Nr. 4.3.4.3./1/24/I/001 “Izvērtējumi pierādījumos balstītas sociālās politikas pilnveidei” ietvaros.