Ieva ir sabiedrisko attiecību speciāliste.

Ievai ir četri bērni, vīrs un suns vārdā Pablo.

Pablo ir dzeltenais labradors, kas palīdz Ievai.

Pirms dažiem gadiem Ieva saņēma diagnozi, kas mainīja viņas dzīvi.

Tā ir reta ģenētiska slimība, kas pakāpeniski atņem redzi.

Ieva vienmēr bijusi aktīva un mērķtiecīga.

Viņa turpina studēt, mācās Braila rakstu.

Ieva arī meklē veidus, kā palīdzēt citiem cilvēkiem ar invaliditāti dzīvot labāk un

vieglāk būt kopā ar citiem cilvēkiem Latvijā.

Ieva piedalās kampaņā “Nolaid slieksni”.

Viņai tas ir svarīgi, jo Ieva pati ir saskārusies ar diskrimināciju.

Ieva saprot, ka viņas uzdevums ir savienot redzīgo un neredzīgo pasauli.

Viņa grib, lai cilvēki saprot savas bailes un runā par tām.

Ieva uzskata, ka ir svarīgi runāt par to, ka cilvēki ir dažādi un tas ir normāli.

Ieva iesaka, ka Latvijā cilvēki varētu darīt dažas lietas citādāk.

Piemēram, satiekot cilvēkus, kuri neredz vai redz slikti, vajadzētu pateikt "es te esmu", lai viņi zinātu, ka tu esi blakus.

Ieva arī iesaka neaiztikt suņus pavadoņus, jo tas traucē suņiem palīdzēt saviem neredzīgajiem saimniekiem.

Ieva Sproģe-Grigorjeva

Attēlā redzama Ieva.

Viņa stāv durvju ailē, blakus sēž suns-pavadonis, gaiši dzeltenīgs labradors.

Uz grīdas ir uzraksts “Nolaid slieksni”, kas ir kā simbolisks slieksnis.

Ieva ir vidējas miesasbūves, ar gaišiem matiem, ģērbusies sarkanā kostīmā.

Aiz viņas ir silts, dzeltenīgs gaismas fons.

Attēla kreisajā pusē uz zaļa fona ir teksts: “Dzimums nav slieksnis, tavi aizspriedumi gan.”

Blakus Ievai rakstīts: “Ieva, 46. Četru bērnu mamma, pakāpeniski zaudē redzi.”

Kampaņas varone Ieva. Apraksts zemāk tekstā.
Kampaņas varone Ieva. Apraksts zemāk tekstā.
Kampaņas varone Ieva. Apraksts zemāk tekstā.
Kampaņas varone Ieva. Apraksts zemāk tekstā.

Kur ziņot, ja esi piedzīvojis vai novērojis diskrimināciju?

Bezmaksas atbalsta tālrunis, ja esi saskāries ar pāridarījumu: 116006

Tiesībsarga birojs – tālrunis: 67686768 vai 25576154, e-pasts: tiesibsargs@tiesibsargs.lv

Valsts darba inspekcija – tālrunis: 67186522, e-pasts: vdi@vdi.gov.lv

Krīžu un konsultāciju centrs “Skalbes” – tālrunis: 116123, e-pasts: skalbes@skalbes.lv

Valsts policija – tālrunis: 112, e-pasts: pasts@vp.gov.lv

© 2026 publicētā satura visas tiesības aizsargātas.

ESF+ logo un NAP2027 logo un Labklājības ministrijas logo
ESF+ logo un NAP2027 logo un Labklājības ministrijas logo

Kampaņu “Nolaid slieksni” īsteno Labklājības ministrija ESF+ projekta Nr. 4.3.4.3./1/24/I/001 “Izvērtējumi pierādījumos balstītas sociālās politikas pilnveidei” ietvaros.