Luīzei ir pieredze darbā ar sociālajiem uzņēmumiem un projektu vadībā informāciju tehnoloģiju jomā.

Luīze strādā Berlīnē, kur palīdz projektos, kas saistīti ar cilvēku ar invaliditāti nodarbinātību.

Viņa mācās, kā uzņēmumi var labāk iesaistīt darba vietās cilvēkus ar invaliditāti.

Luīzei ir svarīgi piedalīties kampaņā "Nolaid slieksni!", jo viņa pazīst daudz cilvēku, kuriem ir grūtības darba vidē.

Viņa domā, ka darba devējiem un cilvēkiem Latvijā vajadzētu būt atvērtākiem un pieņemošākiem.

Lai strādātu, cilvēkiem ar invaliditāti dažreiz ir vajadzīgi nelieli pielāgojumi.

Bieži vien tie neko nemaksā, piemēram, atļauja strādāt no mājām.

Cilvēkiem ar invaliditāti bieži nav jāpārvar fiziskas grūtības, bet gan jātiek galā ar citu cilvēku aizspriedumiem.

Luīze saka, ka cilvēki ar invaliditāti jūtas slikti, jo citi viņus uzskata par savādiem.

Viņa uzskata, ka invaliditāte nav kauns, un mudina cilvēkus runāt par to, kā dzīvot kopā, lai visiem būtu labi.

Piemēram, cilvēkam ar autiskā spektra traucējumiem ir grūti izskaidrot priekšniekam, kāpēc viņam vajag austiņas, kas mazina troksni, lai strādātu birojā.

Taču priekšnieks šos traucējumus nevar redzēt un nezina kādēļ austiņas nepieciešamas.

Luīze domā, ka nevajag kautrēties runāt. Un tiem, kuri klausās, nevajag baidīties no nezināmā.

Ja kādam vajag īpašu palīdzību, tas nenozīmē, ka kādam citam tādēļ kaut kas tiek atņemts.

Luīzei pašai ir autisma diagnoze un invaliditāte.

Luīze vēlas palīdzēt citiem, jo ieguvēji būs visi: cilvēki ar redzamām un neredzamām diagnozēm, darba devēji un visi cilvēki Latvijā.

Luīze Diržininka

Attēlā redzama Luīze.

Viņa stāv durvju ailē.

Uz grīdas ir uzraksts "Nolaid slieksni", kas ir simbolisks slieksnis.

Luīze ir vidēja auguma, ģērbusies violetā kleitā un baltās kurpēs ar nelielu papēdi.

Aiz viņas ir silts, dzeltenīgs gaismas fons.

Attēla kreisajā pusē uz zilā fona ir teksts: "Mentālā veselība nav slieksnis, tavi aizspriedumi gan."

Blakus Luīzei rakstīts: "Luīze, 33. Informācijas tehnoloģiju speciāliste ar maģistra grādu biznesa vadībā".

Kampaņas varone Luīze. Apraksts zemāk tekstā.
Kampaņas varone Luīze. Apraksts zemāk tekstā.
Kampaņas varone Luīze. Apraksts zemāk tekstā.
Kampaņas varone Luīze. Apraksts zemāk tekstā.

Kur ziņot, ja esi piedzīvojis vai novērojis diskrimināciju?

Bezmaksas atbalsta tālrunis, ja esi saskāries ar pāridarījumu: 116006

Tiesībsarga birojs – tālrunis: 67686768 vai 25576154, e-pasts: tiesibsargs@tiesibsargs.lv

Valsts darba inspekcija – tālrunis: 67186522, e-pasts: vdi@vdi.gov.lv

Krīžu un konsultāciju centrs “Skalbes” – tālrunis: 116123, e-pasts: skalbes@skalbes.lv

Valsts policija – tālrunis: 112, e-pasts: pasts@vp.gov.lv

© 2026 publicētā satura visas tiesības aizsargātas.

ESF+ logo un NAP2027 logo un Labklājības ministrijas logo
ESF+ logo un NAP2027 logo un Labklājības ministrijas logo

Kampaņu “Nolaid slieksni” īsteno Labklājības ministrija ESF+ projekta Nr. 4.3.4.3./1/24/I/001 “Izvērtējumi pierādījumos balstītas sociālās politikas pilnveidei” ietvaros.