No 15. septembra televīzijas kanālā ReTV būs skatāms jauns raidījums “Nolaid slieksni”.

Raidījumu ReTV varēs skatīties bez maksas.

Raidījumā iepazīsim 10 cilvēku stāstus.

Šie stāsti palīdzēs labāk saprast dažādu cilvēku ikdienu.

Raidījums palīdzēs pamanīt arī tādus šķēršļus, kurus ikdienā ne vienmēr redzam.

Raidījuma epizodes būs skatāmas katru ceturtdienu pulksten 19.15.

Raidījums būs skatāms līdz 17. novembrim.

Ne visi cilvēku ikdienas izaicinājumi ir redzami.

Dažreiz cilvēkiem traucē redzami šķēršļi.

Taču šķēršļi var būt arī neredzami.

Piemēram, citi cilvēki var domāt, ka kāds kaut ko nespēj izdarīt.

Citi var arī uzskatīt, ka cilvēks kādā vietā vai darbā neiederas.

Raidījumā iepazīsim 10 cilvēkus un viņu pieredzi.

Katra raidījuma epizode būs par vienu cilvēku.

Varēsim tuvāk iepazīt šī cilvēka ikdienu.

Uzzināsim par viņa pieredzi un izaicinājumiem.

Uzzināsim arī par šķēršļiem, kurus no malas ne vienmēr var pamanīt.

Ir svarīgi censties saprast citus cilvēkus.

Tas palīdz veidot sabiedrību, kurā ikviens jūtas pieņemts.

Raidījumā runās arī eksperti.

Eksperts ir cilvēks, kuram ir daudz zināšanu un pieredzes kādā noteiktā jomā.

Viņi palīdzēs labāk saprast raidījumā redzamās problēmas.

Viņi skaidros, kāpēc šādas problēmas rodas.

Eksperti arī stāstīs, kā šīs problēmas ietekmē cilvēkus un visu sabiedrību.

Raidījums aicinās iepazīt dažādu cilvēku ikdienas pieredzi.

Tas arī aicinās padomāt par šķēršļiem, kurus ikdienā ir grūti pamanīt.

Raidījums palīdzēs saprast, ko katrs no mums var darīt, lai šādu šķēršļu būtu mazāk.

Nolaist slieksni nozīmē pamanīt un saprast citus cilvēkus.

Tas nozīmē arī veidot vidi, kurā ikviens jūtas pieņemts.

Šādā vidē ikvienam ir iespēja līdzvērtīgi piedalīties sabiedrības dzīvē.

Raidījumu cikls ir tapis kampaņas “Nolaid slieksni” ietvaros.

Kampaņu īsteno Labklājības ministrija.

Kampaņa tiek īstenota ESF+ projektā Nr. 4.3.4.3./1/24/I/001 “Izvērtējumi pierādījumos balstītas sociālās politikas pilnveidei”.

ReTV raidījums “Nolaid slieksni” stāstīs par cilvēku ikdienas redzamajiem un neredzamajiem šķēršļiem

Attēls no TV raidījuma sižeta. Apraksts zemāk tekstā.
Attēls no TV raidījuma sižeta. Apraksts zemāk tekstā.

Dārzā pie mājas vīrietis ratiņkrēslā sarunājas ar pretī sēdošu sievieti. Priekšplānā redzams operators pie filmēšanas kameras, kas uzņem abu sarunu. Fonā redzams zaļš dārzs ar kokiem, krūmiem un ziedošām puķēm.

Kur ziņot, ja esi piedzīvojis vai novērojis diskrimināciju?

Bezmaksas atbalsta tālrunis, ja esi saskāries ar pāridarījumu: 116006

Tiesībsarga birojs – tālrunis: 67686768 vai 25576154, e-pasts: tiesibsargs@tiesibsargs.lv

Valsts darba inspekcija – tālrunis: 67186522, e-pasts: vdi@vdi.gov.lv

Krīžu un konsultāciju centrs “Skalbes” – tālrunis: 116123, e-pasts: skalbes@skalbes.lv

Valsts policija – tālrunis: 112, e-pasts: pasts@vp.gov.lv

© 2026 publicētā satura visas tiesības aizsargātas.

ESF+ logo un NAP2027 logo un Labklājības ministrijas logo
ESF+ logo un NAP2027 logo un Labklājības ministrijas logo

Kampaņu “Nolaid slieksni” īsteno Labklājības ministrija ESF+ projekta Nr. 4.3.4.3./1/24/I/001 “Izvērtējumi pierādījumos balstītas sociālās politikas pilnveidei” ietvaros.