Šis ir Labklājības ministrijas vebināra “Kā statuss, privilēģijas un vara var veicināt vai mazināt diskrimināciju?” ieraksts.

Vebinārā runā par slēptu varu un tās ietekmi uz nevienlīdzīgām iespējām.

Šī vara nav redzama.

Tā ietekmē cilvēku iespējas darbā, skolā un arī tad, kad cilvēks grib saņemt pakalpojumus no valsts vai pašvaldības.

Par neredzamo varu un tās ietekmi stāsta Līga Bērziņa.

Viņa ir pedagoģe un vada Uzvediba.lv un Latvijas Autisma apvienību.

Vebināra otrajā daļā eksperti diskutē par to, kas visbiežāk kavē organizācijas mainīt ierastās prakses, pat ja tās nav vienlīdzīgas.

Eksperti meklē atbildes uz jautājumiem, kas ir mikroagresija un kā to atpazīt.

Viņi arī skaidro, kā ikkatrs no mums var atvieglot ikdienu ikvienam mūsu līdzcilvēkam.

Diskusijā piedalās 3 ekspertes:

1. Līga Bērziņa

Viņa ir Uzvediba.lv un Latvijas Autisma biedrības vadītāja, kā arī pedagoģe.

Viņa palīdz izprast varas attiecības un emocionālo vardarbību.

2. Laila Balode

Viņa ir biedrības “Latvijas Bērnu Labklājības tīkls” valdes locekle.

Viņa darbojas bērnu labklājības un ģimeņu atbalsta jomā.

3. Baiba Miltoviča

Viņa ir biedrības “Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija” valdes locekle.

Viņa aizstāv patērētāju tiesības un palīdz risināt ar patērētāju interesēm saistītus jautājumus.

Vebināru un diskusiju vada Arnis Krauze.

Labklājības ministrijas vebināra “Kā statuss, privilēģijas un vara var veicināt vai mazināt diskrimināciju?” ieraksts

Kur ziņot, ja esi piedzīvojis vai novērojis diskrimināciju?

Bezmaksas atbalsta tālrunis, ja esi saskāries ar pāridarījumu: 116006

Tiesībsarga birojs – tālrunis: 67686768 vai 25576154, e-pasts: tiesibsargs@tiesibsargs.lv

Valsts darba inspekcija – tālrunis: 67186522, e-pasts: vdi@vdi.gov.lv

Krīžu un konsultāciju centrs “Skalbes” – tālrunis: 116123, e-pasts: skalbes@skalbes.lv

Valsts policija – tālrunis: 112, e-pasts: pasts@vp.gov.lv

© 2026 publicētā satura visas tiesības aizsargātas.

ESF+ logo un NAP2027 logo un Labklājības ministrijas logo
ESF+ logo un NAP2027 logo un Labklājības ministrijas logo

Kampaņu “Nolaid slieksni” īsteno Labklājības ministrija ESF+ projekta Nr. 4.3.4.3./1/24/I/001 “Izvērtējumi pierādījumos balstītas sociālās politikas pilnveidei” ietvaros.