Šis ir Labklājības ministrijas vebināra ieraksts.
Vebināra tēma ir diskriminācijas gadījumu ziņošanas sistēma.
Diskriminācija ir netaisnīga vai nevienlīdzīga attieksme pret cilvēku kādas viņa pazīmes dēļ.
Vebinārā stāstīja, kā darba vietās un sabiedrībā veidot un lietot sistēmu, ar kuru cilvēki var ziņot par diskrimināciju.
Juriste Alise Artamonova no zvērinātu advokātu biroja “COBALT” skaidroja, kā izskatās diskriminācijas gadījumu ziņošanas sistēma.
Viņa arī stāstīja, kas jāņem vērā, lai to izveidotu.
Vebināra otrajā daļā eksperti runāja un apspriež kopā šo tēmu.
Eksperti runāja par to, kā atpazīt diskrimināciju.
Viņi skaidroja, kā saprast, kad par diskrimināciju ir jāziņo.
Tika runāts par to, kāpēc organizācijai ir vajadzīga sistēma, kur cilvēki var ziņot par diskrimināciju.
Eksperti arī skaidroja, kā panākt, lai ziņošanas kanāli strādā labi un ir noderīgi.
Diskusijā piedalījās 3 ekspertes:
1. Alise Artamonova
Viņa ir juriste no zvērinātu advokātu biroja “COBALT”.
2. Linda Pūle
Viņa ir arodbiedrības vadītāja vietniece.
3. Sigita Zankovska-Odiņa
Viņa ir Sabiedrības integrācijas fonda vecākā eksperte dažādības vadības jautājumos.
Vebināru un diskusiju vadīja Arnis Krauze.
Labklājības ministrijas vebināra ieraksts par diskriminācijas gadījumu ziņošanas sistēmu

Kur ziņot, ja esi piedzīvojis vai novērojis diskrimināciju?
Bezmaksas atbalsta tālrunis, ja esi saskāries ar pāridarījumu: 116006
Tiesībsarga birojs – tālrunis: 67686768 vai 25576154, e-pasts: tiesibsargs@tiesibsargs.lv
Valsts darba inspekcija – tālrunis: 67186522, e-pasts: vdi@vdi.gov.lv
Krīžu un konsultāciju centrs “Skalbes” – tālrunis: 116123, e-pasts: skalbes@skalbes.lv
Valsts policija – tālrunis: 112, e-pasts: pasts@vp.gov.lv
© 2026 publicētā satura visas tiesības aizsargātas.


Kampaņu “Nolaid slieksni” īsteno Labklājības ministrija ESF+ projekta Nr. 4.3.4.3./1/24/I/001 “Izvērtējumi pierādījumos balstītas sociālās politikas pilnveidei” ietvaros.
